КРОКИ ДО ФОРМУВАННЯ ІНЖЕНЕРНОГО МИСЛЕННЯ
Навчання йде цікаво, якщо є зацікавленість та розуміння для чого вивчається велика кількість професійних дисциплін. Розуміння з’являється тоді, коли майбутні фахівці вирішують конкретні виробничі задачі. Є проблема, яку потрібно вирішити і кожен пропонує вирішення, а результатом є працюючий механізм.
В рамках вивчення дисциплін «Гідропривід» та «Ремонт машин і обладнання» на кафедрі агроінженерії, студентам спеціальності 208 «Агроінженерія» були поставлені завдання, а саме студенти 32-ім групи, повинні були виявити та виправити недоліки роботи гідравліки дослідного трактора. В свою чергу студенти 41-ім групи виступали керівниками та організаторами діагностичних і ремонтних робіт.
Результатом роботи був тест-драйв трактора на полігоні кафедри агроінженерії.
Таким чином, поєднання теоретичних знань з практичними навичками дає можливість майбутнім спеціалістам набувати професійного досвіду у вибраній спеціальності.
Іван ЛІСОВИЙ, доцент кафедри агроінженерії.